کد خبر: ۸۹۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 24 August 2020

 



راهیابی شهرداری آستارا به پلی آف لیگ ۲/ تداوم افتخارآفرینی فوتبال آستارایی ها

ایسنا/گیلان تیم فوتبال شهرداری بندر مرزی آستارا پس از نایب  قهرمانی در گروه دوم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، به مرحله پلی آف راه یافت.

در چارچوب هفته بیست وششم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم شهرداری آستارا موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم کاسپین قزوین را شکست دهد و به رده دوم جدول صعود کند.

این دیدار حساس، لحظاتی پیش بدون حضور تماشاگر در استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین برگزار شد.

گل‌های تیم فوتبال شهرداری آستارا را مهرگان گلبرگ در دقیقه ۲۲، رضا فخری در دقیقه ۴۸ و گل نهایی تیم فوتبال شهرداری آستارا را حسین آفرین زاد در دقیقه ۵۳ بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

پس از صعود مستقیم چوکای تالش در گروه اول این لیگ، تیم شهرداری آستارا به عنوان دیگر نماینده فوتبال استان گیلان توانست با انجام بازی های قابل قبول، حضوری شایسته را در این رقابت‌ها داشته باشد.

آستارایی ها در چهار سال گذشته به شکل پله ای از لیگ استانی گیلان به زیرگروه لیگ دسته سوم باشگاه های کشور و سپس به لیگ دسته سوم و در فصل گذشته به لیگ دسته دوم صعود کردند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

تیم فوتبال شهردای آستارا برای کسب سهمیه در لیگ آزادگان در دو بازی رفت و برگشت به مصاف تیم سرشناس پاس همدان خواهد رفت.

نماینده آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم از ۲۶ بازی و ۱۵ برد، ۵۲ امتیازی شده و تنها با اختلاف تفاضل گل کمتر(پنج گل) با تیم استقلال ملاثانی استان خوزستان در رده دوم لیگ قرار گرفت.

در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در قالب دو گروه ۱۴ تیمی رقابت کردند و شهرداری آستارا برای نخستین بار در این رقابت‌ها و به سرمربی گری حسن اشجاری، بازیکن سابق تیم ملی و تیم های ملوان انزلی، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان حضور موفقی داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار